Veelgestelde vragen abonnementen

Kan ik zelf lessen reserveren?

Ja, je krijgt elke maand op de datum van jouw startdatum jouw credits waarmee je zelf de les in kunt plannen. Alle credits hebben een geldigheidstermijn waarin ze dienen te zijn ingepland voor een les. Je lessen zijn dus niet oneindig geldig, maar je hebt wel ruim een maand om ze te gebruiken.

Hoe lang zijn de credits die ik krijg geldig?

Je krijgt maandelijks credits op dezelfde dag als jouw startdatum en deze credits zijn steeds 6 weken geldig. Wanneer je gaat reserveren, kan het zo zijn dat je credits uit de vorige maand over hebt en credits uit je nieuwe maand. Kies dan altijd eerst de credits die het snelste verlopen zijn, anders verlopen deze en dat is natuurlijk zonde.

Kan ik mijn abonnement later laten starten?

Wij laten jouw abonnement ingaan op het moment dat jij het wilt. Tijdens het online aanvragen van jouw abonnement, wordt er gevraagd om een startdatum in te voeren. 

Start elk abonnement op de 1e van de maand?

Nee, jij kan helemaal zelf bepalen op welke datum jouw abonnement ingaat. Jouw startdatum is wel bepalend voor een aantal zaken.
Zo ontvang je iedere maand op dezelfde datum jouw credits, welke dan 6 weken geldig zijn. Ook wordt de incassering aan de hand van jouw startdatum bepaald. De incassering van het lidmaatschapsgeld is elke laatste week voor jouw startdatum, dus houd hier rekening mee! 
Voorbeeld: Het is nu 14 april en je wilt z.s.m. starten. Dan kan je op zijn vroegst 15 april starten. Je vraagt een abonnement online aan en de startdatum staat automatisch op de eerstvolgende dag ingesteld. Je betaalt de eerste maand direct bij het aanvragen (tevens jouw handtekening voor het incasseren) en zult in het vervolg iedere 15e van de maand je credits ontvangen. Ongeveer een week voor de 15e zal er iedere maand geïncasseerd worden. 

Wat als ik een blessure krijg?

Heb je een blessure en kun je daardoor niet sporten? Mail een doktersverklaring naar info@sportiefpaaldansen.nl dan zetten wij je abonnement tijdelijk op non-actief, met een maximum van 9 maanden. Nadat je hersteld bent, gaat het abonnement weer lopen.

Kan ik tussentijds mijn abonnement upgraden?

Volg je nu twee lessen per maand en wil je vier lessen per maand volgen? Dat kan natuurlijk. Vul een nieuw online inschrijfformulier in op de website met dezelfde startdag als jouw vorige abonnement. Downgraden is niet mogelijk.

Wat is de opzegtermijn?

Je kan na de gekozen starttermijn van het abonnement per maand opzeggen. Doe dit wel minimaal één maand van te voren. (Voorbeeld: heeft je abonnement een startddatum van de 6e en heb je gekozen voor bijvoorbeeld een jaarabonnement, dan kan je deze een jaar later opzeggen. Dit dient dan wel voor de 6e van de maand ervoor opgezegd te worden. Zeg je na de 6e op dan wordt je abonnement niet de volgende maand beëindigd maar de maand erop) Dit doe je door een email te sturen naar info@sportiefpaaldansen.nl. De opzegging is pas geldig als je hiervan een bevestiging hebt gekregen.